سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری

سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری (Ticket)

سامانه مدیریت پشتیبانی یا تیکتینگ برای برقراری ارتباط با مخاطبان و پشتیبانی آنلاین استفاده می‌شود.

از ویژگی سامانه تیکت می‌توان به ایجاد واحدهای مختلف سازمانی و تقسیم بندی واحدها براساس سرویسهایی که ارائه می‌دهند .

از طرفی این امکان فراهم می‌گردد که کاربر با سرعت بالاتری خواسته های خود را به بخشهای مربوطه ارسال کند .

در ظمن براساس سرویسی که دریافت می‌کنند مسائل را مطرح نمایند و کارشناسان واحدها نیز براساس تخصص مربوط به هر سرویس به مسائل پاسخ دهند .

سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری
سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری
سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری
سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری
سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری
سامانه مدیریت پشتیبانی و توسعه نرم افزاری