سامانه رفاه شهرداری قم

سامانه رفاه

سامانه رفاه سامانه ای برای مدیریت مجتمع های اقامتی ، رفاهی و توریستی می باشد .

از جمله امکانات سامانه رفاه می توان به موارد فوق اشاره کرد :

  1. امکان ثبت ویرایش و حذف مجتمع اقامتی توسط کاربر مدیر سامانه
  2. امکان فعال یا غیر فعال کردن مجتمع اقامتی
  3. امکان ثبت و تغییر آدرس و مشخصات و توضیحاتی که در باره مجتمع اقامتی در معرفی نامه باید نشان داده شود
  4. امکان مشاهده لیست اتاق های رزرو شده و خالی به صورت آنلاین
  5. امکان مشاهده مشخصات مورد نیاز افرادی که رزرو کرده اند و همراهان آنها
  6. امکان جستجو و گزارش گیری در اطلاعات کل رزرو ها .
  7. امکان ثبت گزارش تخلف و حسن رفتار و همچنین تغییرات .
  8. امکان ثبت تحویل اتاق به فرد توسط کاربر هتل .
  9. امکان استفاده آفلاین که بعد از آنلاین شدن بروز می شود.
  10. ثبت اطلاعات پرسنلی مورد نیاز کارمندان (کد پرسنلی،تلفن و کدملی و محل خدمت و سمت و …)

2 دیدگاه در “سامانه رفاه”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *